Bardzo nam przykro i uprzejmie przepraszamy jeśli zakupiony produkt uległ ewentualnej awarii. Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących zakupionych towarów z tytułu gwarancji sprzedającego przez okres 1 roku bądź z tytułu rękojmi w okresie 2 lat od daty zakupu produktu.
Termin do rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych licząc od dnia zarejestrowania reklamacji do przekazania klientowi informacji o akceptacji rozwiązania problemu lub jej odrzuceniu.
Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych to uznaje się ją za uznaną.
Jeżeli klient nie odpowie na propozycję rozwiązania zgłoszonego problemu przez 14 dni roboczych, to uznaje się, że propozycja rozwiązania została uznana przez klienta.
1. W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych internetowo w sklepie iwocomputers.pl prosimy o przesłanie wiadomości na adres kontakt@iwocomputers.pl
2. W wiadomości należy podać informacje tj.: numer zamówienia internetowego, opis reklamacji, zdjęcie reklamowanego produktu.
3. Reklamowany produkt należy odesłać na koszt kupującego do siedziby firmy IWOCOMPUTERS, ul. Józefa Michalusa 1, 38-300 Gorlice.
4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dokończenia procesu reklamacji.
5. Reklamację produktów zakupionych na iwocomputers.pl możesz również złożyć w sklepie stacjonarnym w Gorlicach przy ulicy Michalusa 1.
1. Przed zareklamowaniem produkt dokładnie zapoznaj się z warunkami gwarancji naszego sklepu oraz regulaminem dotyczącym składania reklamacji na zasadzie rękojmi.
2. Produkt na reklamację kupujący zobowiązany jest odesłać na własny koszt.
3. Kupujący ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w transporcie od kupującego do sprzedającego w celu reklamacji produktu.
4. Aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń kupujący powinien w odpowiedni sposób zabezpieczyć wysyłany na reklamację produkt.
Za wszystkie ewentualne niedogodności uprzejmie przepraszamy.